21 Mayıs 2012 Pazartesi

Bebek Çorbası

Bebek çorbası dedim ama bizim de severek yediğimiz bir çorba aslında.
detaylı yazacak olursam tavuklu tarhana çorbası.
Tarhanayı yazdan kendim yapmıştım Elvin için; içinde kuru fasülye ,nohut, yeşil mercimek
gibi pek çok faydalı bakliyat da var.
Bebek Çorbası(benim kızım 15 aylık)
1tavuk but
tarhana(1 fincan)
1tatlı kaşığı salça
tuz
tavuk otu(bir tür kekik-bize Bulgarstandan geliyor)
tavuğu düdüklüde haşladıktan sonra önceden az suyla ıslattığım tarhanayı bu suya
saldım.topaklanmaması adına iyi bir yöntem.
Pişimiş olan tavuk budunu küp küp doğrayıp çorbaya ekledikten sonra
sonra karıştırarak pişirdim.Büyükanneciğimin deyimiyle göbeğinden devrilmeye başlyınca
kapattım altını.en son salçayı ve tavuk otunu yağda azıcık kızdırıp döktüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder