1 Haziran 2012 Cuma

Kremalı Sebzeli Tavuk

Tavuk yemeklerini seviyorum ama hep söylüyorum çocuk olunca
sebze ekleyip hem vitaminlendirip hem lezzetlendiröek şart oluyor.
Bu yemeği Nihalciğim den öğrendim o sade yapıyormuş ve her davette çok beğenildiğini söyledi.Ben sebzelisini yaptım
Malzemeler
*10 tane kemiği ve derisi alınmış but(sarma deniyor genelde)-baget de olur.
*2kabak
*2havuç
*2patates
*yarım paket kremalı mantar çorbası(toz halde kullanılacak)
*1kutu krema

önce tepsiyi yağlayıp tavukları dizdim.
ardından aralarını patates ile sıklaştırdım
üzerine önce havuçları sonra kabağı rendeledim.
kabakların üzerine tuz eker gibi mantar çorbasını ektim toz halde.
üzerini krema ile kaplayıp fırına verdim.kızarıncaya kadar pişecek.

fırındaki hali bu kokusu da anlatılamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder